Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
    Почти гениално като замисъл, и също толкова ненужно практически е това творение на инж. Тоци Бегали, ако се вземе предвид надеждността на ел.оборудването на 166 след 5-6 годишна възраст ... Значи не е лошо да се отворят задните мигачи, ама това ще стане някой ден... друг път
    По западните марки автомобили съм се нагледал на всевъзможни екзотични решения, при които имам чувството, че проектантът си е поставил за цел да сътвори на първо място нещо нестандартно и уникално, отколкото да гони функционалност и надеждност.
    Ако аз трябваше да проектирам този модул, щях да поместя в него 2 токоограничаващи резистора за светодиодните излъчватели. Така или иначе такъв тип излъчватели работят с напрежение доста по-ниско от 12V. По този начин щях да направя модулът да се ориентира затова дали мигачите работят или не единствено по пада на напрежението върху въпросните резистори. Така си мисля, че схемата щеше да бъде по-надеждна а и щяха да се икономисат няколко метра кабел.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Маркионе разкри бъдещето на Alfa Romeo


      Първият нов модел ще бъде седанът Giulia
      Какво ще предложи Alfa Romeo на своите клиенти през следващите няколко години и какво е бъдещето на италианската марка? На тези въпроси трябваше да отговори президентът на FIAT Сержио Маркионе, който е и изпълнителен директор на концерна Chrysler.

      Пред журналисти топ-мениджърът заяви, че в момента компанията продължава разработката на седана Giulia, който ще се продава в цял свят, но ще се произвежда само в Италия. Този модел ще получи модернизирана платформа на хечбека Giulietta, като ще се предлага във версии с предно предаване и задвижване на четирите колела. Двигателите ще бъдат с обем между 1.6 и 3.0 литра, като ще има и версия с 6-цилиндров двигател Pentastar, поставян на някои модели на Chrysler.

      Маркионе отговори и на въпроса за евентуално пускане на нов флагман на Alfa Romeo със задно задвижване. Според шефа на FIAT, подобен модел на Alfa Romeo ще дели едно шаси с Maserati, като и двете машини ще се произвеждат в един завод – този в Торино.

      Освен това бизнесменът потвърди, че се готви пускането на кросовър Alfa Romeo, който ще се произвежда само в Италия. Маркионе обаче отрече, че на изложението в Детройт през януари компанията ще покаже серийна версия на купето 4C. Този модел ще излезе на по-късен етап и в по-малък обем на производство, заради ограниченията за производство на двигателя с обем 1.75 л, наложени от концерна FIAT с цел намаляване на разходите.
      Last edited by andro88; d.m.y г., 14:59.
      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

      Comment


      • Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
        Зеленото реле - вътре е сухо , но за всеки случай тази вечер ще се вее пред климатика и утре ще пиша за резултата..
        Не става. Явно ще се кара без индикации на таблото.
        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

        Comment


        • Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
          Не става. Явно ще се кара без индикации на таблото.
          Няколко поста по-нагоре съм писал как можеш да си решиш проблема. Манипулацията е елементарна и отнема 15 минути.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            ... Манипулацията е елементарна и отнема 15 минути.
            ...Оказа се обаче, че при ръст около 2 метра и килограми над стоте времето нараства лавинообразно, заедно със споменаването на дамската част от родата на конструкторите
            ...
            155 1,6 TS 16V `96
            166 2,4 JTD `99
            147 1,9 JTDm 8V `07

            Comment


            • Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
              ...Оказа се обаче, че при ръст около 2 метра и килограми над стоте времето нараства лавинообразно, заедно със споменаването на дамската част от родата на конструкторите
              Както се казва - терсене работа на тясно място.

              Модулът може да се извади от цокъла с една ръка. После може внимателно да се разгледа за да се определят номерата на изводите. Накрая пак с една ръка на цокъла могат да се нанижат двете мостчета.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Колеги, оправих си стържещия лагер на шайбата на компресора на климатика за доста прилична сума и използвах възможността да си проверя и фреона.Оказа се, че е бил наред и чак се зачудих как е издържал без загуби толкоз години...
                Алфа...всичко друго е компромис!
                http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                Comment


                • http://www.avto.bim.bg/tursene/Радиа...?о%202003_m8/
                  Колеги - добре ли е да взема оттук радиаторче. Незнам какво означава - производител - BNR. Предполагам,че е китайско.Ако-не може да пратите линк откъде да купя. Откъде да стигна до радиаторчето-изпод жабката или отпред през капака?
                  Last edited by qpwo; d.m.y г., 12:21.
                  sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                    http://www.avto.bim.bg/tursene/Радиа...?о%202003_m8/
                    Колеги - добре ли е да взема оттук радиаторче. Незнам какво означава - производител - BNR. Предполагам,че е китайско.Ако-не може да пратите линк откъде да купя. Откъде да стигна до радиаторчето-изпод жабката или отпред през капака?
                    През капака .
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • Да ви попитам, възможно ли е калпав съединител да ми убива ускорението на ниските предавки? От скоро забелязвам, че е съвсем на финала, отделя на върха на педала и боксува даже и след това.

                      Comment


                      • Колеги дайте съвет, на 18 този месец, чистих дросела и масления сепаратор, а днес отново почнаха да ми играят оборотите след изключване от скорост. Което значи че дросела пак се е замърсил, на какво може да се дължи това бързо замърсяване, преди си го обяснявах с запушения маслен сепаратор, а сега на какво.....
                        Алфа Ромео 155 1.7ТС, 93г. EX
                        Алфа Ромео 166 2.0ТС, 99г. EX
                        Алфа Ромео 156 1.9JTD16v, 04г.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                          Да ви попитам, възможно ли е калпав съединител да ми убива ускорението на ниските предавки? От скоро забелязвам, че е съвсем на финала, отделя на върха на педала и боксува даже и след това.
                          Когато приплъзва чуваш как мотора се форсира, колата не ускорява, пробвай го по метода на директната скорост и ръчната
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • Пробвах, гасне, но не веднага. А преди като забравя ръчната и потеглям от първа, колата се мъчеше да тръгва. Вече само стърже и това е. А това с оборотите го прави на първа, 4000-5000 оборота, а скоростта е 20 км/ч.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                              http://www.avto.bim.bg/tursene/Радиа...?о%202003_m8/
                              Колеги - добре ли е да взема оттук радиаторче. Незнам какво означава - производител - BNR. Предполагам,че е китайско.Ако-не може да пратите линк откъде да купя. Откъде да стигна до радиаторчето-изпод жабката или отпред през капака?
                              На дизела е отпред!Предполагам и твоето е така,направо ще ти се разкаже играта.Аз сменях вентилатор на парно без да точа фреона, и ти казвам гърч си е.Махат се чистачките,кората под тях и всичко друго е въображение как да го изкараш без последствия,а до радиатора не съм стигал.Предполагам трябва да разкачиш и кората зад двигателя за да ти се отвори пространство.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                                Пробвах, гасне, но не веднага. А преди като забравя ръчната и потеглям от първа, колата се мъчеше да тръгва. Вече само стърже и това е. А това с оборотите го прави на първа, 4000-5000 оборота, а скоростта е 20 км/ч.
                                Иди при Петър
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X